Genvalgt for en 2-årig periode 2023-2025
• Foreningens ansigt udadtil – varetager pressehenvendelser
• Varetage den daglige drift af MelodiGrandPrixFans.dk, herunder besvare spørgsmål fra medlemmer, samarbejdspartnere og presse.
• Samarbejde med og svare på henvendelser fra andre OGAE-foreninger.
• Ansvarlig for udpegning af modtager af den årlige Myllepris – samt afvikling af overrækkelsen.
• Indkalder til generalforsamling – og samler alle indkomne forslag m.m.
• Vedligeholder vedtægter
• Salg og praktisk afvikling af fan-billetter til Dansk Melodigrandprix.dk efter aftale med DR.
• Praktisk afvikling, koordinering og udsendelse af fanbilletpakker ved Eurovision og OGAE medlemskort.
• Udsender nyhedsbreve og info
• Opretter aktiviteter og tilmeldingslinks i Foreninglet
• Webmaster/Opdatering af klubbens hjemmeside
Valgt for en 2-årig periode 2024-2026
• Arrangerer årsmøde
• Bookning af eventsted
• Bookning af kunstnere
• Bookning af teknik
• Opstiller regnskab og aftaler budget
med kassereren
• Står for afvikling af arrangementet – og sørger for at få hjælpere
• Videregiver input til markedsføring og oprettelse af tilmeldingslink
Valgt for en 2-årig periode 2024-2026
• Varetager daglig økonomi, betaling af regninger, årligt regnskab samt medlemskontingent.
Valgt for en 2-årig periode 2024-2026
• Kontaktperson vedr medlemsmøder
• Praktisk afvikling med arrangøren af medlemsmødet
• Hjælper arrangøren med at opstille regnskab og aftaler budget med kassereren
• SOME-ansvarlig på facebook og Instagram – sørger for månedlige opdateringer.
I højsæson ugentlige opdateringer.
Valgt for en 2-årig periode 2023-2025 • Afvikling af OGAE Polls • Årsmøde 2024 medhjælper
Valgt for en 2-årig periode 2023-2025
• Cardskipper administration
Valgt for en 2-årig periode 2024-2026
• Ad hoc
Her er et lille indblik i bestyrelsesarbejdet og arbejdsfordelingen, så alle har adgang til information om, hvad man som medlem kan forvente af bestyrelsen.
FASTE OPGAVER
Disse opgaver kan man med rimelighed forvente, at bestyrelsen varetager: